Pátek 24.06.2016

18:00

Předzávodní meeting na fotbalovém hřišti v Ostravici. Povinný pro všechny kapitány týmů, nebo jejich zástupce! - převzetí startovních čísel, odevzdání vyplněných formulářů, kontrola (prezentace) kompletních týmů, technických průkazů a pojištění padáku (každý tým se musí prezentovat, jinak mu nebude změřen cílový čas!). Prezentace otevřena od 17:00hod.

Sobota 25.06.2016

08:00

Otevření Race a Press office v budově na fotbalovém hřišti

9:45

Otevřen startovní koridor

10:00

Start: hromadný z fotbalového hřiště – Ostravice (400 m.n.m.)

11:15

Cíl: Lysá hora (1323 m.n.m.)

Délka:

16 km

Převýšení­:

1145 m

BĚŽECKÁ TRASA

Po startu na fotbalovém hřišti v Ostravici následuje výběh hlavní bránou vlevo. Po cca 50 m závodníci vbíhají vlevo zpět na hřiště boční brankou. Absolvují okruh vytyčeným koridorem a opět vlevo hlavní bránou opustí areál hřiště. Poté se napojí na trasu závodu a dále po hliněné cestě po proudu toku Ostravice až k silničnímu mostu přes řeku. Zde se trasa napojuje na modrou turistickou značku. Po přeběhnutí řeky, prudce vpravo a kousek po silnici rovně. Dále vlevo stoupáním, po asfaltu. Následuje další odbočka vlevo do kopce po lesní pěšině. Po ní stále vzhůru nad rekreačním střediskem Ostrá. Dále po zpevněné cestě, s možností občasného výskytu kamení, vede trasa nad hotel Montér, zde vlevo se stálým stoupáním k lyžařskému svahu. Trasa pokračuje vlevo výběhem po sjezdovce až k horní stanici. Vpravo kolem ní a pak mírným klesáním zpět na turistickou cestu s modrou značkou, která vede kolem restaurace u Zbuja a ústí na rozcestí Na Staškově na Albínově náměstí. V tomto místě bude umístěna občerstvovací stanice.

Délka prvního úseku: 5km / Celkové převýšení: 350m

Rozcestí Na Staškově proběhneme rovně na asfaltovou silnici. Po 500m vpravo následuje nenápadná pěšina vzrostlým lesem, dále kolem Hospody U Veličků přes louky a sjezdovky. Krátce vlevo na asfaltovou komunikaci, prudce vpravo přes most protneme asfaltovou silnici vedoucí k Hotelu Petr Bezruč. Následuje kamenité stoupání poblíž Hotelu Petr Bezruč a vpravo napojení na zelenou turistickou značku vedoucí od hotelu. Trasa pokračuje lesní pěšinou vzhůru na rozcestí Hradová. Od Hradové se běží společně po trase MTB ( modrá turistická trasa KČT), širokou lesní kamenitou cestou , neběží se zkratka po modré tur. značce mezi serpentinami, ale pokračuje se neznačenou lesní cestou až na Lysohorskou magistrálu až na občerstvovačku u skautské mohyly na Ivančena.

Délka druhého úseku: 6,5km / Celkové převýšení: 370m / Celkový pokles: -170m

Od Ivančeny ( po modré turistické trase KČT) se běží stále hřebenem po kamenito travnaté lesní cestě a následně úbočím Malchoru po kamenité stezce až do sedla Malchor rozcestí, kde se trasa běhu ( RUN) a horského kola (MTB ) spojí. Závěrečný výběh na vrchol vede traverzem po kamenité stezce stále po modré značce a v závěru zatáčkami u kříže obětí ( již společně s červenou značkou KČT) na vrchol Lysé hory k turistické chatě KČT Petra Bezruče. Kolem chaty na asfalt a okrajem silnice podél svodidel na svah jižní sjezdovky na vrcholu Lysé hory kde je předávka padčkářům ( mezičas MTB).

Délka třetího úseku: 4,5km / Celkové převýšení: 425m / Celkový pokles: -50m

UPOZORNĚNÍ

Není dovoleno zkracování tratě po neznačených pěšinách, nebo při běhu v serpentýnách!
Je povinné proběhnout všemi kontrolními stanovišti na trase.
Pro běžce je zajištěna přeprava pytlů s oblečením do cíle disciplíny - pytle s oblečením odevzdají před startem závodu v prostoru startu do připraveného PRESSového vozidla.
Cizí pomoc je zakázána, tzn. i ze strany týmových kolegů. Výjimku tvoří poskytnutí první pomoci zraněnému závodníkovi, které je povinné!!!
Překrývání startovních čísel je zakázáno!
Závodí se podle platných pravidel atletiky aplikovatelných na náš závod.
Jakékoliv pořizování video a foto záběrů, vyjma určených pro vlastní potřebu, jsou bez povolení pořadatele nepřípustné!!!
Trénink probíhá výlučně na vlastní riziko každého závodníka. Trasa je k dispozici před závodem jen k prohlédnutí!

OZNAČENÍ TRATĚ

Značení na zemi – žlutá barva (při pravé straně vozovky a cest)
V lese - žluté fáborky
Na náměstí, nepřehledných místech a křižovatkách budou ocelové zátarasy, igelitové pásky a pořadatelské hlídky
Při běhu po účelových a hromadných komunikacích musí závodníci dbát zvýšené opatrnosti a řídit se dopravními předpisy!

DOPRAVA ZÁVODNÍKŮ Z CÍLE ZPĚT NA HŘIŠTĚ

Závodníci budou dopraveni z Lysé hory připraveným BUSem.

MAPA BĚHU

Kliknutím na mapku obrázek zvětšíte

Aktuality

Fotogalerie

fotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogalerie